maandag 20 december 2010

Citroen Rotterdam wezen eten

Afgelopen vrijdag met het werk wezen eten bij Citroen in Rotterdam.
Baas betaalde altijd leuk. Ze zitten naast Luxor dus goed te combineren met
met een voorstelling

Voorgerecht een verzameling van kleine hapjes van
de kaart. Allemaal even lekker, zelfs het geitenkaastaartje
terwijl ik toch echt geen geitenkaas lust maar dit in combinatie
met de rode ui was erg lekker

We hadden een wildbouillon als tussen gerecht, maar
geen foto van gemaakt.

Als hoofdgerecht een lekker met appelstroop gelakt visje,
Gebakken bleekselderij met spekjes (ook bleekselderij lust ik
niet maar dit weer lekker), aardappeltje en vers getikte hollandaise
saus


En toe een vijgen crumble met vanillesaus. Dit was
niet mijn favoriet maar dat lag niet aan het toetje maar
aan mij de smaak van vijgen liggen me niet zo.















Al met al erg lekker gegeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten